Konkursas „Transformeris“

Lietuvos vaikų ir jaunimo centras – šalyje didžiausia neformaliojo ugdymo įstaiga – kviečia visus 6 – 19 m. amžiaus moksleivius dalyvauti kūrybiškame stalo žaidimų ir lauko žaidimų aikštelių idėjų konkurse „Transformeris“!

Apie konkursą

„Transformeris“ – tai konkursas, kuriame moksleiviai skatinami kurti unikalią stalo žaidimo arba lauko žaidimų aikštelės idėją, remiantis patinkančiu vienu ar keliais kompiuteriniais žaidimais. Finaliniame konkurso etape, pagal išrinktas geriausias stalo žaidimų idėjas, bus gaminami realūs žaidimai ir nemokamai platinami švietimo įstaigose, o pagal lauko žaidimų aikštelių idėjas – įrenginėjamos atitinkamos aikštelės, Lietuvos miestų viešose erdvėse!

Konkurso laimėtojai bus renkami kiekvienoje amžiaus grupėje (1–4 klasė, 5–8 klasė, 9–12 klasė), po vieną stalo žaidimų ir lauko žaidimų aikštelių kategorijoms. Iš viso bus paskelbti net 6 laimėtojai!

Visiems konkurso dalyviams bus įteikti padėkos raštai ir mažos atminimo dovanėles. Laimėtojams bus suteikta išskirtinė galimybė įgyvendinti savo idėjas – tapti realiai sukurtų žaidimų autoriais ir kartu prisidėti prie bendruomeniškumo, protinio ir fizinio aktyvumo skatinimo vaikų bei jaunimo tarpe. :)

Kaip dalyvauti?
  • Norintiems dalyvauti konkurse individualiai / komandoje, pirmiausia reikia turėti stalo žaidimo ar lauko žaidimų aikštelės idėją. :)
  • Aprašyti žaidimo ar aikštelės idėją pagal konkurso nuostatus.
  • Sukurtą aprašymą siųsti iki 2016 m. lapkričio 30 d., el. paštu [email protected] arba paštu (konkursas „Transformeris“, Lietuvos vaikų ir jaunimo centras, Konstitucijos pr. 25, LT-08105 Vilnius).

Konkurso laimėtojai bus paskelbti iki 2016 m. gruodžio 20 d., su visais dalyviais bus susisiekta tiesiogiai el. paštu. Daugiau informacijos apie konkursą galite sužinoti nuostatuose, el. paštu [email protected] ar telefonu (8-5) 20 547 14.

Konkurse dalyvaujančių moksleivių švietimo įstaigos

Lauko žaidimų aikštelių kategorija

  • Rumšiškių A. Baranausko gimnazija (2 darbai)
  • Birštono gimnazija
  • Vilainių mokykla–darželis „Obelėlė“ (2 darbai)
  • Marijampolės „Šaltinio“ pagrindinė mokykla
  • Šilalės r. Obelyno pagrindinė mokykla
  • Prezidento Jono Žemaičio gimnazija
  • Šiaulių raj. Šakynos mokykla

Stalo žaidimų kategorija

  • Birštono gimnazija (3 darbai)
  • Grinkiškio Jono Poderio gimnazija
  • Mažeikių Kalnėnų mokyklos komanda
  • Mažeikių Kalnėnų pagrindinė mokykla
  • Vilniaus „Minties“ gimnazija
  • Pagėgių savivaldybės Piktupėnų pagrindinė mokykla
  • Šilalės rajono savivaldybės viešoji biblioteka (2 darbai)
  • Rusnės specialioji mokykla (3 darbai)
  • Raseinių Viktoro Petkaus pagrindinė mokykla

Džiaugiamės visais darbais ir primename, kad konkurso laimėtojus planuojame paskelbti 2016 m. gruodžio 20 dieną.

Konkurso laimėtojai

Džiaugiamės pranešdami, kad po ilgų svarstymų buvo išrinkti konkurso „Transformeris“ laimėtojai!

Stalo žaidimų kategorijoje laimėjo:

  • Šilalės rajono savivaldybės viešosios bibliotekos stalo žaidimo projektas, sukurtas remiantis kompiuteriniu žaidimu „Skrydis per Šilalę“ (I-oje amžiaus grupėje);
  • Rusnės specialiosios mokyklos stalo žaidimo projektas, sukurtas remiantis kompiuteriniu žaidimu „Džiunglių vaisiai“ (II-oje amžiaus grupėje);
  • Birštono gimnazijos stalo žaidimo projektas, sukurtas remiantis kompiuteriniu žaidimu „Periodinė elementų lentelė“ (III-oje amžiaus grupėje).

Realizuotas stalo žaidimų idėjas galite pasižiūrėti: ČIA

Lauko žaidimų aikštelių kategorijoje laimėjo:

  • Birštono gimnazijos lauko aikštelės projektas, sukurtas remiantis kompiuteriniais žaidimais „Snake Ladder“ ir „Kauliukų ridenimas“ (I-oje amžiaus grupėje);
  • Rumšiškių A. Baranausko gimnazijos laiko aikštelės projektas, sukurtas remiantis kompiuteriniu žaidimu „Pacman“(II-oje amžiaus grupėje);
  • Šiaulių rajono Šakynos mokyklos laiko aikštelės projektas, sukurtas remiantis kompiuteriniu žaidimu „Minecraft“ (III-oje amžiaus grupėje).

 

 
Prie konkurso prisidedančios savivaldybės

(sąrašas atnaujinamas)

Anykščių, Birštono, Biržų, Jonavos, Jurbarko, Kauno miesto, Kauno rajono, Kazlų Rūdos, Kelmės, Kėdainių, Kretingos, Marijampolės, Pagėgių, Pakruojo, Plungės, Radviliškio, Raseinių, Šiaulių rajono, Šilalės, Švenčionių, Ukmergės, Varėnos, Vilniaus miesto, Visagino, Zarasų.

Konkurso partneris

VGTU Architektūros fakulteto atstovai konsultuos konkurso laimėtojus, siekiant užtikrinti geriausią lauko žaidimų aikštelių idėjų erdvinį išpildymą.

Konkurso rėmėjai
X
Prenumerata